عرضه اولین گوشی تاشو وان پلاس تا اواسط 2023

اولین گوشی تاشو OnePlus در نیمه دوم سال 2023 با هدف به اوج رساندن تجربه استفاده از این نوع گوشی ها عرضه خواهد شد.

اولین گوشی تاشو OnePlus در نیمه دوم سال 2023 با هدف به اوج رساندن تجربه استفاده از این نوع گوشی ها عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک، شرکت OnePlus تایید کرده که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳، اولین گوشی تاشو خود را عرضه خواهد کرد، اما هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن منتشر نشده است . با این حال در ماه های آینده حتما اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد. کیندر لیو، رئیس OnePlus در بیانیه‌ای پیش از رویداد شرکت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ در بارسلونا، گفت: ما می ‌خواهیم دستگاهی را  با هدف به اوج رساندن تجربه دستگاه‌ های تاشو به بازار عرضه کنیم.

گوشی تاشو OnePlus در ماه فوریه برای اولین بار پس از معرفی جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت، OnePlus 11، معرفی شد. شرکت مادر OnePlus یعنی شرکت  Oppo، در عرضه دستگاه‌های تاشو جلوتر از OnePlus است و اخیراً از Find N2 Flip، دستگاه تاشو خود رونمایی کرده است.

 

digikala

درباره گوشی تاشو OnePlus، حتی نحوه طراحی و عرضه  آن هم هنوز مشخص نیست. این دستگاه ممکن است با طراحی مشابه Find N2 Flip یا تاشو کتابی مشابه گلکسی Z Fold 4 سامسونگ عرضه شود.

در طول کنگره جهانی ۲۰۲۳ بارسلونا، شرکت OnePlus همچنین از تبلت آینده خود، OnePlus Pad، به همراه کانسپتOnePlus 11 شامل خنک کننده مایع و داک خنک کننده مایع قابل استفاده در همه دستگاه‌ها رونمایی کرد.

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.