بازی موبایلی محبوب Stumble Guys به ایکس باکس می‌آید

بازی Stumble Guys به عنوان یکی از پردانلودترین بازی های موبایل در سال گذشته میلادی به ایکس باکس می‌آید.

به گزارش تکناک، Stumble Guys با پشتیبانی کامل از چندپلتفرم، در اوایل امسال ابتدا روی Xbox Series X|S  وسپس در Xbox One منتشر خواهد شد.

Stumble Guys یک بازی سرویس زنده در حال تکامل است که به طور مداوم راه‌های جدیدی برای تعامل با دنیای خود به بازیکنان ارائه می‌دهد. از مسابقات پیاده‌روی، تا وسایل نقلیه و حتی حالت “Stumbler” اول شخص، همیشه چیزی جدید برای تجربه وجود دارد.

این، به نوعی، دلیلی است که باعث شده بازی دنباله‌ ای اجتماعی به خود بگیرد و جامعه‌ای با ۴۵ میلیارد بار مشارکت در TikTok، Youtube و Discord ایجاد شود.

جیمی برگر، معاون ارشد بازاریابی در این رابطه گفت: با انتشار بازی و پشتیبانی از جابجایی متقابل برای حساب‌های موجود، و پشتیبانی‌از بازی متقابل به زودی، از افراد بیشتری استقبال می‌کنیم که با دوستان فعلی و افراد کاملاً جدید در هر کجا که بازی می‌کنند به مهمانی بپیوندند.

شخصی‌سازی یک جنبه مهم از بازی Stumble Guys است، اما بازیکنان نباید نگران باشند که اگر از موبایل به کامپیوتر یا کنسول تغییر دهند، پوسته‌ها، احساسات‌ و سایر مجموعه‌های نادر مورد علاقه خود را از دست می‌دهند، زیرا خرید متقابل برای خریدهای داخل بازی شما برای هر پلتفرمی که در آن بازی می‌کنید فعال خواهد شد. اگر این اولین بار است که از بازی Stumble Guys می‌شنوید، می‌توانید به سایت بازی رفته و برای دسترسی زودهنگام ثبت‌نام کنید و احساسات محدود Punch، پاهای Pow و پوسته Golden Gloves را برای شروع مجموعه خود دریافت کنید.

با ظاهری شاداب و اشباع شده از رنگ‌ها، چرخش مداوم بازی‌ها و تورنمنت‌ها و همکاری با برندهایی مانند NERF، Stumble Guys مطمئناً به بازیکنانی که همزمان Fall Guys و Roblox بازی می‌کنند، دست خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.