تایید شارژ بیسیم بسیار کند Galaxy S23 FE

گوشی Galaxy S23 FE سامسونگ به عنوان مدل باصرفه شرکت به خانواده پرطرفدار Galaxy S23 اضافه خواهد شد که شامل مدل‌های S23+ و S23 Ultra است.

به گزارش تکناک، یک لیستینگ زنده بر روی وب ظاهر شده است که نمای کلی طراحی Galaxy S23 FE و سرعت شارژ بی‌سیم آن را به نمایش می‌گذارد.

شارژ بی‌سیم یکی از کندترین روش‌های شارژ دستگاه است. در گذر زمان، امتیازات واتاژی افزایش یافته‌اند که باعث شارژ سریعتر دستگاه‌ها شده‌اند، اما جریان بی‌سیم انتقالی انرژی از طریق شارژرهای Qi همیشه در آخرین جایگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

 

برای مثال، Galaxy S23 Ultra را بگیرید. با شارژ 45 وات از طریق کابل USB-C، تلفن در حدود یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این در سال 2023 به عنوان شارژ سریع در نظر گرفته می‌شود. اگر Galaxy S23 Ultra را بر روی یک شارژر بی‌سیم Qi قرار دهید، تلفن می‌تواند 15 وات قدرت ورودی را مدیریت کند و به مدت حدود دو ساعت کاملاً شارژ شود. تفاوت بین دو روش واضح است، اما امتیاز 15 وات همچنان نسبتاً بالاست.

در پایگاه داده شارژ بی‌سیم ظاهر شده است که Galaxy S23  FE تنها امتیاز 4.4 وات برای حداکثر قدرت دریافتی دارد. این امتیاز نشان می‌دهد که دستگاه هنگام قرار دادن بر روی شارژر بی‌سیم به شدت کند شارژ خواهد شد. اگر 15 وات منجر به شارژ دو ساعته می‌شود (با فرض اینکه متغیرهای دیگر وجود ندارند)، در نظر گرفتن این موضوع، به طور نظری ممکن است حداقل سه یا بیشتر از سه ساعت برای شارژ Galaxy S23 FE نیاز باشد. پایگاه داده واتاژ از طریق USB-C را اعلام نمی‌کند، زیرا این موضوع در حوزه فعالیت این سایت نیست.

Galaxy S23FE در تاریخ ۲۵ جولای ثبت شده است، که به این معنی است که قبل از اینکه تلفن به زودی عمومی شود سامسونگ در حال انجام فرآیند ثبت نام است. اطلاعات فاش شده‌ اخیر نشان می‌دهند که این دستگاه ابعاد ۱۵۸ × ۷۶٫۳ × ۸٫۲ میلی‌متر دارد که با توجه به آن، اندازه صفحه نمایش تقریباً ۶٫۴ اینچ است. تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی S23 FE طراحی مشابه گلکسی  S23 و S23+ دارد و باید براساس اندازه در میان دو دستگاه قرار گیرد.

Galaxy S23 FE در تاریخ ۲۵ جولای ثبت شده است، که به این معنی است که قبل از اینکه تلفن به زودی عمومی شود، سامسونگ در حال شروع فرآیند ثبت نام است. جدیدترین رویداد Unpacked سامسونگ برگزار شد، اما هیچ اشاره‌ای به گلکسی S23 FE نشده است. احتمالاً در پایان امسال شاهد معرفی گلکسی S23 FE خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.