مشکل جدید قلم S PEN گلکسی S24 اولترا

گلکسی S24 اولترا سامسونگ به‌عنوان جانشین مستقیم گلکسی اس ۲۳ اولترا معرفی شد. در حالی‌که این گوشی فناوری‌های جدید زیادی را به همراه دارد، سامسونگ از Qi2، جدیدترین جایگزین MagSafe، صرف نظر کرده است.

به گزارش تک‌ناک ، پشتیبانی Qi2 به این معنی است که دستگاه‌ها با آهن‌ربا عرضه می‌شوند و اتصال آسان برای شارژرهای بی‌سیم را فراهم می‌کنند.

مزایای دیگری نیز وجود دارد، اما ویژگی مغناطیسی راه را برای طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی باز می‌کند. اگرچه گلکسی S24 اولترا به طور مستقیم از Qi2 پشتیبانی نمی‌کند، تولیدکنندگان قاب‌هایی با قابلیت‌های مشابه MagSafe تولید کرده‌اند. این قاب‌ها به کاربران امکان استفاده از برخی مزایای MagSafe را می‌دهند.

اما اگر عادت به استفاده از قلم S Pen دارید، بهتر است استفاده از قاب‌ها و لوازم جانبی MagSafe را برای S24 Ultra فراموش کنید. این می‌تواند باعث اختلال یا بی‌پاسخگویی قلم S Pen شود.

همانطور که در ویدیوی زیر می‌بینید، زمانی که یک قاب MagSafe شخص ثالث را وصل می‌کنید، قلم S Pen ممکن است بی‌پاسخگو شود. این اتفاق عمدتاً زمانی می‌افتد که یک لوازم جانبی را به قاب وصل می‌کنید. در چنین شرایطی، گلکسی S24 اولترا قادر به ثبت ورودی قلم S Pen در ناحیه‌ای که آهن‌ربا وجود دارد، نیست.

احتمالاً تاکنون حدس زده‌اید که چه اتفاقی می‌افتد. آهن‌رباهای قاب با قلم S Pen تداخل می‌کنند و باعث اختلال در عملکرد آن می‌شوند. Dbrand، یک برند محبوب لوازم جانبی، با ویدیوی دیگری این موضوع را بیشتر توضیح داده است. این ویدیو (ضمیمه) نشان می‌دهد که مشکل فقط زمانی رخ می‌دهد که چیزی را به قاب وصل کنید. بدون لوازم جانبی، قلم S Pen گلکسی S24 اولترا عملکرد عادی دارد.

ویدیوی Dbrand همچنین یک نکته کلیدی را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که وقتی فشار بیشتری به قلم S Pen وارد می‌کنید، Galaxy S24 Ultra هیچ مشکلی در ثبت ورودی ندارد. بنابراین، اگر با همین مشکل مواجه شدید، برای کاهش تداخل مغناطیسی قاب، کمی فشار بیشتر از حد معمول به قلم وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.