گوگل برنامه جدید Recorder را به تبلت ها می آورد

گوگل قصد دارد برنامه Recorder را برای به کارگیری در دستگاه هایی با صفحات نمایش بزرگتر  از جمله تبلت ها و تشخیص صاحب صدای در حال ضبط آماده کند.

به گزارش تکناک، هر تولیدکننده گوشی موبایلی برنامه ضبط صدای خودش را دارد اما Google Recorder به لطف ویژگی های رونویسی فوق العاده مفید، بالاتر از بقیه به حساب می آید. این برنامه به تنهایی مفید بود، اما با این حال گوگل در پایان سال گذشته آن را به روز کرد تا بتواند صاحب صدا را در هنگام ضبط تشخیص دهد. با نزدیک شدن Pixel Fold و Pixel Tablet ، شرکت در حال آماده‌سازی برنامه Recorder برای کاربرد در صفحات نمایش بزرگتر است.

گزارش 9to5Google نشان می‌دهد که Google Recorder امروز بروزرسانی شده است و شامل رابط کاربری بهبودیافته ای است که به طور خاص برای دستگاه های جدید طراحی شده است. طرح جدید برنامه Recorder این امکان را فراهم می‌کند که برنامه را به دو نیمه تقسیم کرده و در نیمه اول، شکل موج ضبط را نمایش داده و در نیمه دوم، ترجمه را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، هنگام استفاده از خدمات ترجمه، کنترل پخش در گوشه پایین سمت راست قرار می‌گیرد.رابط کاربری Google Recorder برای تبلت قبل از بروزرسانی اخیر (سمت چپ) و پس از آن (سمت راست) بوده است.

این به روزرسانی در حال پخش است، اما بیشتر مردم تا زمانی که مجموعه جدید دستگاه‌های پیکسل را خریداری نکنند، تفاوت زیادی را متوجه نمی‌شوند. بروزرسانی جدید بسیار شبیه به برنامه Recorder وب به نظر می‌رسد. برخی افراد هم ممکن است متوجه شده باشند که برنامه Recorder وب به کاربران این امکان را می‌دهد که سرعت پخش را تنظیم کنند، اما کاربران زیادی از داشتن این ویژگی در گوشی های موبایل خود خوشحال می شوند.

گوگل مدت‌هاست که از بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های خود برای دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ غافل شده است، اما به نظر می‌رسد که با ورود Pixel Fold و Pixel Tablet این وضعیت تغییر خواهد کرد. اگر شما در حال حاضر صاحب تبلت اندرویدی هستید و می‌خواهید از برنامه هایی که به طور خاص برای آنها طراحی شده‌اند استفاده کنید، بهترین برنامه‌های بهینه‌سازی شده برای تبلت را بررسی کنید. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا بیشتر برنامه های گوگل برای استفاده در تبلت بهینه شوند، اما این یک قدم مثبت در این جهت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.