این 10 گوشی شیائومی دیگر بروزرسانی نمی شوند

مانند بیشتر تولیدکنندگان تلفن همراه، شیائومی یک صفحه فهرست محصولات EOS (پایان پشتیبانی) دارد.

به گزارش تکناک، این صفحه اطلاعاتی در مورد دستگاه‌هایی که تولیدکننده تلفن همراه پشتیبانی از آنها را متوقف خواهد کرد، ارائه می‌دهد. به عبارت ساده، تلفن‌هایی که در این صفحه لیست شده‌اند، دیگر به هیچ بروزرسانی نرم‌افزاری یا امنیتی دیگری دسترسی نخواهند داشت.

با این حال، شیائومی (Xiaomi : Chinese electronics company) به تازگی صفحه فهرست محصولات EOS خود را به‌روز کرده است. با به‌روزرسانی این صفحه، تولیدکننده چینی ۱۰ دستگاه جدید را به لیست اضافه کرده است. این دستگاه‌ها دیگر هیچ بروزرسانی امنیتی یا اندرویدی دریافت نخواهند کرد. اگر شما یکی از این دستگاه‌ها را دارید، تأیید شده است که دیگر بروزرسانی اندرویدی روی دستگاه شما نمایش داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کدام 10 گوشی شیائومی به لیست اضافه شدند

آخرین به‌روزرسانی در صفحه فهرست محصولات Xiaomi EOS این دستگاه‌ها را به لیست اضافه کرد –

  • Redmi Note 9 (ID)
  • Redmi 9 (CN)
  • Redmi 9A (GLOBAL)
  • Redmi 10X 4G (CN)
  • Redmi Note 9 (GLOBAL)
  • Redmi Note 9 (EEA)
  • Redmi 10X Pro (CN)
  • Redmi K30i 5G (CN)
  • POCO F2 Pro (GLOBAL)

اگر می خواهید سیستم عامل اندروید جدید را تجربه کنید، چه کاری باید انجام دهید

اگر از یکی از دستگاه‌های ذکر شده بالا استفاده می‌کنید و می‌خواهید تجربه سیستم‌عامل اندروید جدیدی داشته باشید، نیازی به خرید یک گوشی تلفن همراه جدید نیست. به جای آن، می‌توانید یک ROM سفارشی را بر روی تلفن شیائومی خود نصب کنید. البته باید توجه داشت که فلش کردن ROMهای سفارشی بر روی دستگاه شما کار آسانی نیست.

همچنین، اگر در حین نصب ROM سفارشی خطایی رخ دهد، ممکن است دستگاه شما غیرقابل استفاده شود. بنابراین، اگر قصد نصب ROM سفارشی روی یک تلفن شیائومی را دارید، حتماً از مراحل درست پیروی کنید. منبع اصلی برای هر چیزی که مربوط به  ROMسفارشی است، XDA-Forum است. اکیداً توصیه می شود از راهنماهای مخصوص گوشی خود که در آن سایت یافت می شود پیروی کنید.

7 دیدگاه برای “این 10 گوشی شیائومی دیگر بروزرسانی نمی شوند

  1. میثم گفته:

    من میخوام گوشی بخرم ولی سردوراهی هستم که a14بخرم یا شیامی ردمی نوت 10 نظرشما کدومش مناسب‌تره ؟

  2. سارا گفته:

    دروغ مهسه تو اون لیست نصف گوشی ها واسه سال 2021 یا 2022 هستش چجوری میتونه بروزرسانی نفرسته تمام گوشی های که واسه سال 2018 هستش به بالا باید تا ده سال بروز رسانی بفرسته اخبار چرت پخش نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.