انتشار بازی GTA 6 در آینده نزدیک

بدون شک طرفداران بازی Grand Theft Auto برای اعلامیه رسمی GTA 6 بسیار مشتاق هستند. با اینکه این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شواهد قوی در مورد تاریخ عرضه رسمی آن وجود دارد.

به گزارش تکناک،. به طور دقیق، این شایعه نشان داد که اعلام رسمی بازی پیش از ۱۷ می(هفته آینده) انجام خواهد شد. در حالی که چند روز از پخش این شایعه در اینترنت می‌گذرد و منتظر هستیم که “اعلامیه ماه می” در نهایت رخ دهد، راک‌استار تصمیم گرفت یک بخش دیگر از اطلاعات مربوط به توسعه بازی را منتشر کند.

 

بیشتر بخوانید: 

GTA 6  به یک نقطه عطف در توسعه رسیده است

همانطور که  Gamerant گزارش داد، راک‌استار به تازگی یک آگهی برای جذب یک کارگردان صداگذاری(voice over) منتشر کرده است. این آگهی در سایت رسمی راک‌استار گیمز منتشر شده است و باعث شده است طرفداران باور کنند که تیم بازی Grand Theft Auto 6 (action-adventure video game series) نوشتن نمایشنامه این بازی را به پایان رسانده اند. همانطور که در لیست ذکر شده است، Rockstar Games به دنبال کارگردانی با تجربه است که سابقه ای در ساخت اجراهای جذاب برای GTA 6 داشته باشد.

digikala

بدون شک طرفداران بازی Grand Theft Auto برای اعلامیه رسمی GTA 6 بسیار مشتاق هستند. با اینکه این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شواهد قوی در مورد تاریخ عرضه رسمی آن وجود دارد.

از جمله مسئولیت‌های کارگردان ، برگزاری جلسات VO است که از “محتوای داستان اصلی تا محتوای NPC” متنوع است. همچنین در این نقش، کارگردان باید “جزئیات و پیوستگی روایت بازی را حفظ کند”. البته، این ممکن است آگهی خاصی برای بازی GTA 6 نباشد و ممکن است برای GTA Online یا بازی دیگری که راک‌استار گیمز در حال کار بر روی آن است، باشد.

اما همانطور که شایعات قبلی نشان می‌دهد، راک‌استار گیمز ممکن است GTA 6 را به شکل بخش بخش منتشر کند. بنابراین، این نقش ممکن است برای محتوایی در آینده باشد. همچنین ممکن است برای نسخه بعدی GTA Online باشد. هرچه که هست، طرفداران امیدوارند که این موضوع منجر به اعلامیه رسمی Grand Theft Auto 6 در آینده نزدیک شود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.