به روز رسانی دو گوشی دیگر شیائومی به MIUI 14

پس از عرضه رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ،گوشی های Mi11X و Redmi Note 10Pro جدیدترین دستگاه هایی هستند که این بروزرسانی را دریافت کرده اند.

در ماه دسامبر، شیائومی رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را معرفی کرد و Mi 11X و Redmi Note 10 Pro جدیدترین دستگاه هایی هستند که این بروزرسانی را دریافت کرده اند.

به گزارش تکناک،  Redmi K50i، Xiaomi 12 Pro، Xiaomi 11T Pro و Mi 10 گوشی هایی بوده اند که قبلاً این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

Mi 11X قبلاً با نام POCO F3 در برخی بازارهای جهانی عرضه شده بود و قبلاً این بروزرسانی را با نسخه MIUI 14 (mobile personalization layer based on Android published by Xiaomi)‌ دریافت کرده است. این بروزرسانی ابتدا دو هفته پیش برای کاربران Mi Pilot به صورت محدود در دسترس قرار گرفت اما اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

این بروزرسانی که دارای نسخه سیستم عامل V14.0.2.0.TKHINXM است، حدود 3.9 گیگابایت وزن دارد و شامل پچ امنیتی اندروید تاریخ ژانویه 2023 است. شایان ذکر است که Mi 11X با رابط کاربری می‌یو‌آی ۱۲ مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد و این بروزرسانی ، دومین بروزرسانی بزرگ سیستم عامل را برای دستگاه به ارمغان می آورد.

بیشتربخوانید

digikala

 

 

شیائومی با بروزرسانی MIUI 14 نوید بهبود عملکرد قابل توجهی را برای Mi 11X می دهد، از جمله بارگذاری سریعتر برنامه، عمر باتری بیشتر و مدیریت بهتر حافظه ، حتی برای برنامه ها و بازی های سخت. بعید است که Mi 11X پس از این بروزرسانی اندروید 14 را دریافت کند.

Redmi Note 10 Pro با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود. چندین نسخه در دسترس است که عبارتند از: V14.0.1.0.TKFMIXM، V14.0.2.0.TKFEUXM، V13.0.9.0.SKFIDXM، و V13.0.8.0.SKFTWXM. این نسخه ها در اندونزی، تایوان، هند، روسیه و ترکیه در حال آزمایش هستند.

اطلاعاتی مبنی بر اینکه به‌روزرسانی Redmi Note 10 Pro MIUI 14 برای عرضه در اندونزی و تایوان آماده است وجود دارد. نسخه آپدیت، V14.0.2.0.TKFIDXM و V14.0.1.0.TKFTWXM هستند و به زودی برای تمامی کاربران Redmi Note 10 Pro در دسترس خواهند بود. این به روز رسانی خبر خوبی برای کاربران است زیرا باعث می شود گوشی سریع تر، پایدارتر و کارآمدتر باشد.

جدای از آن، به روز رسانی MIUI 14 شیائومی ویژگی های جدیدی را در صفحه اصلی برای کاربران به ارمغان می آورد. با این حال، این به روز رسانی ابتدا برای Mi Pilots در دسترس خواهد بود. بنابراین، کاربران باید صبورانه منتظر انتشار رسمی باشند. به طور کلی، این به روز رسانی MIUI 14 عملکرد Redmi Note 10 Pro  شیائومی (Xiaomi : Chinese electronics company) را تا حد زیادی بهبود می بخشد و آن را به دستگاه بسیار بهتری برای کاربران تبدیل می کند.

digikala

32 دیدگاه برای “به روز رسانی دو گوشی دیگر شیائومی به MIUI 14

  1. یاسر گفته:

    سلام من گوشی ردمی نوت 10 پرو دارم اما چنین بروزرسانی برای من در دسترس نیست چطور چنین چیزی ممکنه؟

  2. یونس مولوی گفته:

    خوبه ولی گوشی شیائومی پوکو x3پرو نسخه بروز رسانی miui 14 نیومده؟؟؟
    بروز رسانی پوکو x3پرو کی میاد تو بازار؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.