معرفی تلویزیون جدید شیائومی با قیمت باورنکردنی

شیائومی به تازگی جدیدترین تلویزیون خود را با نام Xiaomi TV EA43 و قیمت بسیار پایین و باورنکردنی معرفی کرده است.

به گزارش تکناک، این تلویزیون شیاوئومی جدید به لطف بدنه فلزی بهبود یافته unibody مختص محصولات پرچمدار، با مدل قبلی خود متفاوت است. شیائومی (شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی) این فناوری را در بازار تلویزیون‌های ارزان ارائه کرده است.

امتیاز فروش تلویزیون شیائومی EA43

Xiaomi TV EA43 با نمایشگر 43 اینچی تمام صفحه و حاشیه های باریک خود، نسبت صفحه نمایش به بدنه 96.7 درصد ارائه می دهد. همچنین، شیائومی EA43 از فناوری کم نور هیبریدی برای از بین بردن لرزش تصویر و محافظت از چشم بینندگان در طول ساعت‌های طولانی تماشا استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

همچنین به دلیل وجود الگوریتم‌های خاص بازتولید رنگ و عمق میدان تصاویر واقعی موجب ایجاد کیفیت تصویر می‌شود.

معرفی تلویزیون جدید شیائومی با قیمت باورنکردنی

یک CPU  ۴ هسته ای 64 بیتی قدرت این تلویزیون را تامین می کند و از وایفای دو بانده 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برای عملکرد روان پشتیبانی می کند. همچنین دارای دو بلندگوی 8 واتی، رمزگشایی صوتی DTS-HD و سیستم صوتی متعادل هوشمند 10 بخشی بومی است.

Xiaomi TV EA43  دارای دو درگاه USB، دو درگاه HDMI، یک درگاه AV، یک پورت شبکه سیمی، یک درگاه آنتن و یک درگاه S/PDIF است. به غیر از آن، دارای سیستم عامل MUI for TV 3.0 با پشتیبانی از حالت‌های Office Mode  وSmart Home Mode است.

شاید این ویژگی ها زیاد قابل توجه نباشند. اما نقطه قوت فروش این تلویزیون شیائومی قیمت پایین آن است. این سیستم با هدف قرار دادن بازار سطح پایه، با قیمت 799 یوان (112 دلار) برای کاربران دارای بودجه محدود به منظور لذت از تجربه تماشای برتر عرضه می‌شود. Xiaomi TV EA43  با این قیمت، حاشیه‌های باریک و بدنه فلزی، سطح بالاتری از محصول را برای خریداران سطح ابتدایی به ارمغان می‌آورد و این ارتقا بسیار چشمگیرتر از تغییرات مدل‌های پرچمدار خواهد بود.

با توجه به ارائه این دسته از محصولات توسط شرکت‌های فناوری با پوسته های پلاستیکی و طرح های نامنظم، تمرکز شیائومی بر طراحی و قیمت، Xiaomi TV EA43 (Chinese electronics company) را در موقعیت رقابتی قرار می دهد و آن را به یک جایگزین جذاب برای مصرف کنندگان طرفدار تلویزیون مقرون به صرفه و در عین حال غنی از امکانات تبدیل می کند.

10 دیدگاه برای “معرفی تلویزیون جدید شیائومی با قیمت باورنکردنی

  1. رضا شریعت گفته:

    خدای الکترونیک فقط شیاومی،دمت گرم که هیچوقت در محصولاتت خساست به خرج نمیدی،دمت گرم

  2. زکریا گفته:

    درسته پنج میلیون میشه درحالیکه حقوق مصرف کننده رعایت شود البته نمیشود پس تا بیاد ایران میشه صد میل
    گلس در چین به پول ما سه هزار تومانه بعد اینجا خدا تومان حتی ازچهل هزار تاا پانصد هزار میچپونند تو جیب مردم

    • امیرحسین گفته:

      ببینید وقتی همچنین محصولاتی بخواد وارد بشه با ارز نیمایی وارد میکنن پس در نتیجه با قیمت کمتری وارد میشه و اینکه اگر عوارض و مالیات گمرک بخوره بهش نهایت هفت هشت میلیون میشه 👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.