5 گوشی‌ هوشمند مناسب کسب و کارهای حرفه ای

آیا در فکر خرید گوشی هوشمندی هستید که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند؟ در اینجا بهترین گزینه های گوشی های هوشمندی وجود دارد که می توانید به آنها نگاهی بیندازید.

آیا در فکر خرید یک گوشی هوشمند هستید که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند؟ در اینجا بهترین گزینه های گوشی های هوشمندی وجود دارد که می توانید به آنها نگاهی بیندازید.

به گزارش تکناک، انتخاب بهترین گوشی هوشمند نه تنها برای کارمندان اداری، بلکه برای حرفه ای های تجاری نیز کار چالش‌ برانگیزی است. دستگاه های تلفن هوشمند به کاربران این امکان را می دهند که کارهای بیشتری از برقراری تماس تلفنی انجام دهند. آنها همچنین فرستادن ایمیل، پیام های فوری، ویدئو کنفرانس و بسیاری دیگر از اشکال ارتباط تلفن همراه را تسهیل می کنند و یک راه هوشمند برای حفظ ارتباط با فعالیت های تجاری در حال پیشرفت را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:

به‌عنوان یک حرفه‌ای که در کسب‌وکار است، تصمیم‌گیری اینکه کدام گوشی هوشمند برای مدیریت و نظارت بر کسب‌وکار شما بهترین است، می‌تواند دلهره‌آور باشد. برای کمک به شما در انتخاب گوشی هوشمند ایده‌آل برای نیازهای کسب‌وکارتان، ما بهترین گوشی‌ های هوشمندی را که می‌توانید انتخاب کنید را گردآوری کرده‌ایم.

iPhone 14 Pro Max

گوشی‌ هوشمند آیفون 14 پرو مکس بخشی از جدیدترین سری گوشی های هوشمند اپل است. اپل برای دستیابی به رنگ‌های درخشان، جزئیات واضح، آیفون 14 پرو مکس را به نمایشگر فوق شبکیه XDR مجهز کرد. می تواند ویدیوها را با کیفیت 4K  پخش و از Dolby Vision برای محدوده دینامیکی بالا استفاده کند.

پردازنده جدید A16 Bionic در آیفون 14 پرو مکس سرعت و عملکرد کلی گوشی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و آن را به یک مرکز رسانه همه کاره و دستیار اداری تبدیل می‌کند. در صورتی که شبکه LTE در دسترس نباشد، سازگاری Wi-Fi 6 به شما این امکان را می دهد که با سرعت برق و با استفاده از اتصالات بی سیم به اینترنت دسترسی داشته باشید. حسگرهای جدید همچنین به گوشی این امکان را می‌دهند تا از ویژگی جدید تشخیص تصادف اپل برای تشخیص تصادفات و تماس فوری برای کمک استفاده کند.

عمر باتری آیفون 14 پرو مکس با یک بار شارژ تا 29 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، عملکرد شارژ سریع به شما این امکان رامی دهد تنها در 35 دقیقه 50 درصد شارژ داشته باشید. آیفون 14 پرو مکس با قیمتی در حدود 1099 دلار در فروشگاه آنلاین اپل موجود است.

Samsung Galaxy S22 Ultra

گوشی‌ هوشمند Samsung Galaxy S22 Ultra  خود را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای حرفه ای های تجاری تثبیت کرده است.

صفحه نمایش 6.8 اینچی می تواند ویدیوهای K8 را پخش کند و دارای پنل WQHD+ برای تصاویر واضح تر است. علاوه بر این، ظرفیت ذخیره سازی ان تا 1 ترابایت هم ارتقا داده می‌شود.

پردازنده نسل هشتم Qualcomm Snapdragon که در این گوشی ارائه شده است، کارایی آن را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود برنامه‌ها، ارسال متن و شروع تماس‌های ویدیویی سریع‌تر انجام شود. همچنین از شبکه های LTE و 5G  پشتیبانی و امکان اتصال سریع به اینترنت را فراهم می کند.

این گوشی دوربینی عالی برای گرفتن عکس‌های واضح‌ در روز و حالت شب برای گرفتن عکس‌های خیره‌کننده در نور کم و زوم فضایی 100 برابری را ارائه می‌کند.

این بدان معنی است که بدون توجه به زمان روز، دستگاه به شما امکان می دهد بهترین کیفیت تصویر را برای اسناد یا تجهیزات داشته باشید. قلم S با Samsung Galaxy S22 Ultra به شما امکان می دهد گزارش کارتان را یادداشت کنید، طراحی کنید، و منوها و برنامه ها را هدایت کنید.

می‌توانید قلم S Pen را با خیال راحت در محفظه داخلی گوشی قرار دهید تا از ان محافظت شود.

باتری سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که تا 18 ساعت استفاده را فراهم می کند و قابلیت شارژ سریع گوشی باعث می شود تا به سرعت شارژ شود.

Google Pixel 7 Pro  

گوشی‌ هوشمند Google Pixel 7 Pro  یکی دیگر از گزینه های عالی برای حرفه ای های کسب و کار است. تنظیمات دوربین ارتقا یافته آن چشمگیر است و لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی را ارائه می دهد که در نور کم عکس های بسیار عالی‌ای می گیرد.

Pixel 7 Pro  دارای ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده جدید Tensor G2 گوگل است. دارای جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید ۱۳ است که آن را به یکی از اولین گوشی های موجود در بازار تبدیل می کند که این نرم افزار را ارائه می دهند.

علاوه بر این، می تواند یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که دستگاه می‌تواند تا ۱۸ساعت‌ کار کند. گوگل پیکسل ۷ پرو با قیمت ۸۹۹ دلار در فروشگاه گوگل در دسترس است.

Samsung Galaxy z fold 4

گوشی‌ هوشمند گلکسی زد فولد ۴ یکی دیگر از گوشی‌ های هوشمندی است که برای حرفه‌ای‌های تجاری و چند وظیفه‌ای مناسب است. صفحه‌نمایش تاشو و پردازنده‌های قدرتمند Z Fold4 آن را برای اجرای حتی پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تجاری بدون کاهش سرعت ایده‌آل می‌کند. با قابلیت تقسیم صفحه، می توانید به بهره وری بسیار بالاتری در دستگاه دست پیدا کنید.

این گوشی هوشمند یا Smartphone (handheld mobile telephone/computer) مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها از جمله فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی، اتصال 5G، حالت تقسیم صفحه، قابلیت جابجایی بین برنامه ها و نمایشگر خیره کننده‌ای را ارائه می دهد.

قابلیت‌های Z Fold 4 آن را به بهترین انتخاب در میان گوشی‌های هوشمند تجاری و جایگزینی مناسب برای رایانه تبدیل می‌کند.

Samsung Galaxy Z Flip 4

گوشی‌ هوشمند گلکسی زد فلیپ یک ادای احترام به تلفن تاشو‌های کلاسیک قدیمی است، اما تنها بهترین بخش های آن را به همراه دارد. این گوشی به راحتی یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که بسیار خوب است و به ابزاری بسیار راحت برای استفاده حرفه‌ای‌ها تبدیل می‌شود.

گوشی‌ هوشمند گلکسی زد فلیپ یک ادای احترام به تلفن تاشو‌های کلاسیک قدیمی است، اما تنها بهترین بخش های آن را به همراه دارد. این گوشی به راحتی یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که بسیار خوب است و به ابزاری بسیار راحت برای استفاده حرفه‌ای‌ها تبدیل می‌شود.

این گوشی یکی از بهترین‌ها برای مدیران پرمشغله و کارمندان که اغلب خود را در حال حرکت می بینند است. گلکسی Z Flip4 علیرغم کوچک بودن، عملکرد بسیار خوبی دارد. به سادگی برای حفظ ارتباط و همکاری با تیم خود، هر کجا که می روید، عالی است.

چه برای تیم خود، ایده یک تلفن هوشمند تاشو مدرن را دوست داشته باشید یا فقط فضای بیشتری در جیب خود می خواهید یک انتخاب برتر است. برای کسانی که در حال حرکت هستند عالی است و می‌تواند بسیاری از مشکلاتتان را به راحتی حل کند. Z Flip4بسیار همه کاره و به راحتی یکی از بهترین های بازار است.

چرا یک تلفن همراه برای استفاده تجاری بخریم؟

خرید  گوشی‌ هوشمند تجاری مزایای زیادی دارد، از افزایش تعامل و همکاری گرفته تا اتصال بیشتر، فرصت‌های شغلی بهتر از راه دور، و موارد دیگر را در اختیارتان می‌گذارد. اکنون با تمام مزایای تلفن همراه در تجارت آشنا شدید. استفاده از بهترین تلفن برای نیازهای کسب و کارتان به ساده‌سازی عملیات کمک می‌کند و همه چیز را در حد ساده نگه می‌دارد. نه تنها این، بلکه کارمندانی که از دستگاه‌های شخصی استفاده می‌کنند می‌توانند برای شرکت شما هزینه داشته باشند و خطر امنیتی ایجاد کنند.

در حالی که یک شرکت تلفن همراه کار گروهی و ارتباطات را بهبود می بخشد، کارمندان شما را نیز قادر می سازد تا در طول روز کارهای بیشتری انجام دهند. به این ترتیب، تمام مدل‌هایی که در لیست ما از بهترین تلفن‌های هوشمند تجاری ارائه می‌شوند، از نظر قابلیت اطمینان، عملکرد، تطبیق پذیری و بسیاری از ویژگی‌های ضروری دیگر به دقت انتخاب شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.