شرکت الکترونیکی چینی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که دوره گارانتی پنج مدل از گوشیهای هوشمند خود را در هند به دو سال افزایش می دهد.
به گزارش تکناک، این خبر بسیار خوبی برای صاحبان این گوشی هاست، زیرا آنها اکنون میتوانند از 24 ماه پشتیبانی فنی از تاریخ فعالسازی دستگاه خود بهرهمند شوند.
بیشتر بخوانید:
- سورپرایز مرموز شیائومی برای علاقمندان به گوشی های تاشو
- MIUI 14 برای 7 مدل دیگر شیائومی عرضه می شود
- همه آنچه باید درباره MIUI 15 شیائومی بدانید
- نسخه ONE UI 6.0 سامسونگ چه زمانی منتشر می شود؟
- لنز تله فوتو به گوشی شیائومی MIX FOLD 3 آمد
- گوشی های سری Redmi Note 9 دیگر آپدیت نمی شوند
- جزییات گوشی گلکسی F54 5G فاش شد
- این 12 اشتباه سرعت گوشی شما را کم می کند
- نگاهی به قابلیت های شیائومی ۱۴ پرو
- انتشار جزییات جدید از گوشی Redmi K60 Ultra
- معرفی گوشی میان رده Redmi Note 12T Pro
- ردپای یک گوشی مرموز در تولیدات آینده سامسونگ
- معرفی بهترین دوربین های گوشی 2023
- چگونه از گوشی اندرویدی به بهترین شکل استفاده کنیم؟
مدل هایی که گارانتی آنها تا دو سال افزایش یافته است عبارتند از:
Redmi Note 10
Redmi Note 10 Pro
Redmi Note 10 Pro Max
Xiaomi Mi 11 Ultra
Poco X3 Pro
با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که دامنه پوشش گارانتی تنها برای مسائل خاصی محدود است. Xiaomi تنها به کمبود پاسخ رابط و نقص دوربین جلو در Redmi Note 10 Pro و Note 10 Pro Max رسیدگی خواهد کرد. به عنوان مثال در مورد Poco X3 Pro، شرکت به طور خاص به مشکلات خرابی boot دستگاه می پردازد.
Xiaomi هند این اعلامیه را از طریق کانال رسمی دیسکورد خود انجام داده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا این سیاست در کشورهای دیگر نیز پیاده سازی خواهد شد یا خیر.
گسترش دوره گارانتی ممکن است به عنوان یک حرکت استراتژیک توسط Xiaomi برای جلب مشتریان بیشتر در هند محسوب شود. بازار گوشی های هوشمند در آنجا بسیار رقابتی است. لذا، این شرکت با ارائه دوره گارانتی طولانی تر، تعهد خود را به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد با کاربران خود نشان می دهد.
در سال های اخیر، Xioaomi به عنوان یک برند محبوب در هند به خاطر گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال پر از ویژگی هایش شناخته شده است. این شرکت به طور پیوسته سهم بازار خود را در این کشور افزایش داده است و این اقدام اخیر شرکت می تواند به آن کمک کند تا جایگاه بیشتری کسب کند.
در کل، تصمیم Xiaomi برای گسترش دوره گارانتی گوشی های هوشمند (smartphone : handheld mobile telephone/computer) خود در هند، یک تحول مثبت برای مصرف کنندگان است. دوره گارانتی بیشتر باعث آرامش و احساس امنیت کاربران میشود. آنها میدانند که میتوانند به پشتیبانی فنی شرکت برای مدت زمان بیشتری اعتماد کنند.
علاوه بر این، این حرکت ممکن است به عنوان یک استاندارد جدید در صنعت تلفن همراه شناخته شود. زیرا سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند نیز ممکن است اقدام به گسترش دوره گارانتی خود کنند. این در نهایت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود و کیفیت کلی و قابلیت اطمینان گوشی های هوشمند در بازار را بهبود می بخشد.