عرضه جهانی شیائومی 13 پرو آغاز شد

امروز طی یک رونمایی در کنگره جهانی موبایل(MWC) شیائومی 13 و 13 پرو به صورت جهانی عرضه شد.

به گزارش تکناک، گوشی های سری شیائومی 13 اواخر سال گذشته در چین معرفی شدند و هر کدام شامل دوربین هایی با طراحی مشترک با لایکا و تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند. بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده، آنها در ایالات متحده عرضه نخواهند شد، اما در بریتانیا، اروپا و سایر بخش‌های آسیا در دسترس خواهند بود.

با توجه به انتشار مشخصات گوشی‌ها از ماه دسامبر، اطلاعات جدیدی در دست نیست. اما به طور خلاصه هر دو گوشی‌ در دسته میان رده برتر قرار می‌گیرند، اما 13 پرو با سنسور 1 اینچی موجود در شیائومی 12S اولترا ، شارژ سریع سیمی و ۱۲۰ واتی متمایز است.

هر دو به صفحه نمایش OLED 120 هرتزی مجهز هستند، مدل 13 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی 1080p کوچکتر و 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1440p LTPO است.

هر دو دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و از شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. عدم عرضه آنها در آمریکا بسیار ناراحت کننده است، زیرا این ویژگی‌ها در میان رده‌های درجه یک ایالت متحده هم وجود ندارد و در عین هیجان‌زدگی کاربران این منطقه برای یک گوشی 700 دلاری با رتبه IP64 و بدون شارژ بی‌سیم، چنین دستگاهی در دیگر نقاط جهان عرضه می‌شود.

قیمت شیائومی 13 پرو 1299 یورو و شیائومی 13، 999 یورو است. شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه احتمالی ارائه نکرده است، اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله به روز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.