ساخت لامبورگینی آونتادور با چاپ سه بعدی!

یک پدر و پسر آمریکایی چند سال گذشته را صرف چاپ سه بعدی و ساخت یک ماکت لامبورگینی آونتادور SV کرده اند.

به گزارش تکناک، با شروع این پروژه از حدود پنج سال پیش، تیم پدر و پسر پیشرفت قابل توجهی داشته است، به طوری که لامبورگینی حتی برخی از قطعات اصلی را برای کمک به آنها اهدا کرد.

آنها اکثر قطعات را به صورت سه بعدی پرینت کردند

همانطور که استرلینگ بکوس (پدر مورد نظر) توضیح می دهد، کل پروژه از ابتدا بدون شاسی و موتور، و از روی طرح اولیه ساخته شده است. او می گوید در مورد پرینت سه بعدی از طریق آموزش های یوتیوب یاد گرفته و هر آنچه را که نیاز داشت را به صورت خودآموز فرا می گرفت. او می گوید: ما حتی یک چاپگر سه بعدی نداشتیم، بنابراین یک مدل CR-10S کوچک را از آمازون خریدیم.

بیشتر بخوانید:

این پدر و پسر تنها با استفاده از یک چاپگر سه بعدی و صبر زیاد، این ماموریت را آغاز کردند. بکوس گفت: ما از CR-10S خود یک سال و 4 ماه بدون توقف استفاده کردیم. همانطور که توسط بکوس توضیح داده شده است، چاپگر برای پروژه های کوچکتر در نظر گرفته شده بود، بنابراین آنها مجبور بودند لامبورگینی آونتادور را قسمت به قسمت مونتاژ کنند.

او گفت: ما قطعات کوچکی به اندازه یک فوت مکعب می‌سازیم و سپس همه قطعات را می‌گیریم و در یک پانل واحد به هم متصل میکنیم. اما ما نمی‌خواستیم فقط از پرینت‌های سه‌بعدی استفاده کنیم زیرا در کلرادو زندگی می‌کنیم و اینجا گرم می‌شود، بنابراین قرار گرفتن قطعات در معرض نور خورشید خوب نیست و از نظر ساختاری مشکل پیدا می کنند.

برای افزایش دوام سازه، بکوس از فیبر کربن برای ایجاد استحکام بیشتر برای اجزای خاص استفاده کرد. همچنین، بکوس مجبور شد یک قاب فلزی سفارشی را برای جا دادن تمام قطعات چاپ شده سه بعدی ایجاد کند. اگرچه فرآیند ساخت و ساز چالش هایی را به همراه داشت، بکوس دریافت که ایجاد درهای قیچی سخت ترین کار است. با این حال، او توانست آنها را به گونه ای بسازد که نه تنها چشمگیر به نظر برسد، بلکه کاملاً کاربردی نیز باشد. لامبورگینی در مرحله ای از پروژه خود، از کارهای قابل توجه بکوس آگاه شد.

پس از مشاهده پیشرفت قابل توجه او، آنها تمایل خود را برای اهدا کردن قسمت های خاصی از یک لامبورگینی آونتادور به عنوان کمک مالی ابراز کردند. او گفت: این موارد شامل چراغ های جلوی یک آونتادور واقعی هستند و معمولاً قیمت آنها حدود 5000 دلار برای هر قطعه است.

او توضیح داد: نمی‌توانستم قیمت آن‌ها را پرداخت کنیم، اما لامبورگینی آنقدر این پروژه را دوست داشت که آن‌ها را اهدا کردند و عالی به نظر می‌رسند. لامبورگینی همچنین یک فرمان واقعی اونتادور اهدا کرد. به گفته بکوس، نشان لامبورگینی تنها به نشانه احترام به برند در این قسمت از خودرو ظاهر می شود.

ماشین تقریبا آماده نمایش است

بکوس موتوری را از یک شورلت کوروت 2005 در یک انبار ضایعات به دست آورد و متعاقباً آن را مطابق با نیازهای خود بازسازی کرد. پدر کلرادویی گفت که قدم بعدی او این خواهد بود که پانل ها را یکی یکی مرور کند و آنها را آماده رنگ آمیزی کند.

بکوس اشاره کرد که قصد دارد تنظیمات مکانیکی و الکتریکی خودرو را انجام دهد. پس از انجام تغییرات لازم، بکوس قصد دارد این خودرو را در نمایشگاه Bandimere Speedway در ماه آگوست به نمایش بگذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.