معرفی کامل فصل پنجم بازی Call of Duty

علاقمندان به دنیای بازی در حالی برای Call of Duty: Modern Warfare 3  و Warzone در پاییز آماده می‌شوند که سیلی از محتوای جدید قرار است با این بازی ها ارائه شود.

به گزارش تکناک، هر چند بسیاری از طرفداران Call of Duty آماده هستند تا اسلحه‌های M4 خود را از Modern Warfare 2 بگیرند و به Call of Duty: Modern Warfare 3 که به تازگی عرضه شده است، بروند، اما Activision و تیم توسعه‌دهنده اصلی Infinity Ward می‌خواهند به ما یادآوری کنند که هنوز فرصت های زیادی در عنوان COD پریمیوم 2022 وجود دارد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone به زودی هر دو برای فصل پنجم آماده خواهند شد و با آن، یک مجموعه کامل از حالت‌های بازی جدید، وسایل نقلیه، بسته‌های اپراتور و نقشه‌های جدید همراه خواهد بود. این مطلب، شامل توضیحات رسمی همه آن چیزی است که می‌توانید در آغاز به‌روزرسانی فصل پنجم Call of Duty انتظار داشته باشید

بیشتر بخوانید:

CALL OF DUTY تاریخ انتشار فصل پنجم

فصل پاییز همیشه برای فرنچایز Call of Duty با بتاهای جدید، نمایشگاه Call of Duty NEXT و در نهایت عرضه یک عنوان جدید، پر از اتفاق است. اما همه آن هیجان ایجاد شده برای عرضه‌ی پریمیوم سال بعد، به این معنی نیست که عنوان سال گذشته رها می‌شود. هنوز محتوای فراوانی و بسته‌های اپراتور برای خرید وجود دارند. موج بعدی از محتوا فصل پنجم Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone را به همراه خواهد داشت و در تمام پلتفرم‌ها همزمان در 2 اگوست ساعت 9 صبح به وقت شرق آمریکا (PT) قابل دسترسی خواهد بود.

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2   نقشه های چند نفره جدید

یک مجموعه قابل توجه از 4 نقشه جدید در Multiplayer در طول فصل پنجم عرضه خواهد شد که شامل کلاسیک‌های بازسازی‌شده و مکان‌های جدیدی است. با انتخاب loadout مورد علاقه‌ی خود، آماده جنگیدن در دو نقشه‌ی اصلی و دو نقشه‌ی Gunfight در آغاز باشید، و با بروزرسانی نیم فصل، یک نقشه‌ی اصلی دیگر نیز بعداً عرضه خواهد شد.

Punta Mar

علاقمندان به دنیای بازی در حالی برای Call of Duty: Modern Warfare 3  و Warzone در پاییز آماده می‌شوند که سیلی از محتوای جدید قرار است با این بازی ها ارائه شود.

به Punta Mar خوش آمدید، یک نقشه‌ی کاملاً جدید توسعه‌داده شده توسط Infinity Ward. Punta Mar در لاس آلماس قرار دارد و شهری پرجنب و جوش در یک تپه‌ی از بالای یک ساحل در آمریکای جنوبی را نشان می‌دهد که پس از تخلیه اخیر، اکنون ترک شده است. از طریق فروشگاه‌های محلی، با بالاپریدن بر روی سقف‌ها و از طریق خانه‌های ترک‌شده که همه حول یک خیابان قدیمی و سنگفرش شده‌اند، به هدف خود برسید. فروشگاه‌هایی که در پنجره‌های آن‌ها پرده بلندی وجود دارد، خطوط دید بلندی را برای تک‌تیراندازان فراهم می‌کنند، در حالی که خیابان‌های کوچک و کوچه‌ها به همراه نواحی داخلی، صحنه‌های نبرد سریع و نزدیک را فراهم می‌کنند.

Strike

اولین بار Strike  15 سال پیش در Call of Duty 4: Modern Warfare ظاهر شد، توسط Infinity Ward به طور کامل با استفاده از پیشرفت‌های موجود در موتور بازی Call of Duty، بازسازی شده است، و همچنان شباهت زیادی به حالتی که شاید از یک دهه و نیم گذشته یادش داشته باشید دارد، اما تنظیمات و تغییراتی انجام شده است تا نقشه بهتر با زمانبندی Modern Warfare 2 هماهنگ شود.

Lounge

این باشگاه مجلل با پله‌ها و بالکنی که برای خط دید بلند در سالن اصلی طراحی شده است، یک اتاق بازی با سرعت بالا و یک صحنه با پیانوی بزرگ دارای جذابیت است. این یک نقشه کوچک است که برای بازی سریع و خطرناک مناسب است و به همین دلیل، Infinity Ward فقط به ما اجازه می‌دهد در حالت‌های کوچک تیمی مانند Gunfight بر روی آن بازی کنیم. کسانی که به حالت عادی 6v6  پایبند هستند، فقط می‌توانند خواب چنین هرج و مرجی را ببینند.

Canal

نقشه‌ی کوچک و محدود دیگری برای حالت‌های تیمی کوچک و Gunfight، Canal نام دارد که در نزدیکی Vondel واقع شده و شامل یک کارخانه‌ی با ارتفاعات زیاد به دلیل سلول‌های زیرزمینی آن است، و خیابان‌هایی به همراه آبراه برای برخورد زیر آب با یکدیگر می‌باشد. این نقشه به طور قابل توجهی بزرگتر از Gunfight-limited-brethren است، اما با این حال هنوز برای 6v6  کافی نیست.

DRC-Zone 1

یک نقشه‌ی دیگر که همراه با بروزرسانی نیم فصل عرضه خواهد شد، DRC-Zone 1 نام دارد و بر اساس ساختمان 21 DMZ ساخته شده است. این نقشه در اطراف یک مرکز بازدید قرار دارد و بازیکنان می‌توانند کارکردهای داخلی تاسیسات DRC از جمله تحقیق و توسعه، آزمایشگاه‌ها، و مناطق حمل و نقل و دریافت را کشف کنند. میانبرها، outflanking و نبردهای نزدیک کلیدی در این نقشه هستند، زیرا Infinity Ward ادعا می‌کند که DRC-Zone 1 یک نقشه کوچک برای حالت‌های اصلی بازی است.

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2  حالت های چند نفره

HC Shipment 24/7 بدون شک یکی از بهترین حالت‌هایی است که Modern Warfare 2 ارائه می‌دهد، اما به دلایل نامعلومی که تنها Infinity Ward می‌داند، فقط در آن زمان‌هایی که هفته‌ی بازی رایگان است، در بخش پرطرفدارترین لیست‌های پخش منو ظاهر می‌شود. Infinity Ward با عدم رضایت به ما برای بازی در لیست پخشی که همه ما واقعاً می‌خواهیم، حداقل در فصل پنجم، مایل به ارائه برخی از حالت‌های جدید دیگر برای امتحان کردن ما هستند.

Havoc

نقشه‌ی Havoc که الهام گرفته از بازی‌های کلاسیک شوتر و با ماهیت غیرقابل پیش بینی یک بازی roguelike، به مودهای بازی چندنفره اضافه شده تا بازیکنان را همیشه در حال تقلا نگه دارد. با یک سری از تغییردهنده‌ها برای حفظ تنوع در بازی، بازیکنان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که هیچ دو بازی از Havoc به یکدیگر شبیه نخواهند بود. همه چیز با سبک بازی استاندارد Team Deathmatch شروع می‌شود، اما در اینجا هیچ بسته امتیاز، killstreak یا ارتقاء میدانی وجود ندارد.

تیمی که اولین 12 کشتار را انجام دهد، یک تغییردهنده را فعال می‌کند که برای هر دو تیم در باقی مانده‌ی بازی تأثیر خواهد داشت. این اتفاق برای هر مضربی از 12 تکرار خواهد شد – 12، 24، 36، 48 و 60 – و تغییردهنده‌ها تا پایان بازی ادغام شده و افزوده خواهند شد. در حالی که در فصل پنج 14 تغییردهنده در دسترس خواهد بود، ما فقط پیش نمایش 5 تغییردهنده را برای شروع داریم:

  • Ammo Feeder: با حذف حریف، سلاح به صورت خودکار (از موجودی stock) شارژ می‌شود.
  • Boots Off the Ground: گرانش ماه. فقط برای بر پرش بازیکن تأثیر دارد و برای تجهیزات پرتابی و بالیستیک تأثیری ندارد.
  • Flameshot: تنها برای کمان‌های آتشین و مولوتف‌ها. تمام لوداوت‌ها به صورت فوری با فعال شدن تغییردهنده تغییر می‌کنند.
  • Hero Landing: فرود از ارتفاع بالا باعث انفجاری شبیه به بمب دستی در اطراف شما می‌شود.
  • Perspective Shift: همه به دید سوم شخص منتقل می‌شوند.

نقشه Havoc در ابتدای فصل پنج در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.